Ďalší malér pre Eurovia

Autor: Radovan Bajer | 24.2.2014 o 14:32 | (upravené 24.2.2014 o 20:06) Karma článku: 9,25 | Prečítané:  235x

Mesto požiadalo spoločnosť Eurovia, aby posilnila bezpečnosť zamestnancov, ktorí pracujú v extrémnych podmienkach. Bratislava. Pri prestavbe bratislavského Starého mosta došlo k nehode, z mosta okolo desiatej doobeda padol na pontón robotník.

Čerstvá správa ako ranné teplé rožky. Kto je firma Eurovia?

"České dráhy získají od společnosti Eurovia odškodnění za tragické vlakové neštěstí ve Studénce na Novojičínsku. Ani jedna strana ale nechce uvést, o jakou částku se jedná. Pojišťovny zastupující České dráhy a Eurovia CS se dnes dohodly na náhradě škod, které vznikly v roce 2008. Společnost Eurovia CS je dceřinnou firmou nadnárodní společnosti Eurovia, která v roce 2010 koupila Dopravní stavby Ostrava."

Toto sa šírilo éterom v českých denníkoch. Citoval celé znenie. Aj keď Eurovia popiera vinu na nehode, boli už ľudia odsúdený. Stúdenka bola obrovská tragédia. Uričte si to pamätáte do dnes ako IC vlak v rýchlosti cez 140Km/h narazil do padajúceho mosta.

Studenka

www.tyden.cz

Ale pokračujme ďalej... Slovensko

Dôsledkom tragických udalostí na stavbách D1 pri Kurimanoch a v tuneli Šibenik boli častejšie a snáď aj dôslednejšie kontroly. Jedna z nich odhalila nedostatky na výstavbe diaľničného mosta pri Spišskom Hrhove. Spoločnosť Eurovia Slovensko pozorne sleduje dodatočnú kontrolu kvality betónu.

 

... "Kontroverzné betónové piliere sa týkajú dvoch dodávateľských firiem, ktoré sa na výstavbe 9-kilometrového úseku medzi Jánovcami a Jablonovom podieľajú a tými sú Eurovia a Stavby mostov Slovakia. Dotknuté firmy sú na vyjadrenia skúpe. Spoločnosť Eurovia však priznala, že koncom minulého roka naozaj prvé skúšky betónov nevyšli."

Ideme ďalej..

Zbytočne vyhodené peniaze! Tri piliere rozostavaného diaľničného mosta pri Spišskom Hrhove, ktoré len nedávno dokončili, musia zbúrať. Zistili, že sú nekvalitné.

Aj v tomto prípade figuruje firma Eurovia.

A na záver dnešná nehoda pri rekonštrukcií Starého mosta.

Pýtam sa teda kompetentných, nebolo by dobré prerušiť s firmou zmluvy a osloviť niekoho iného? Kto má záujem na tom, aby sa táto firma podielala na zákazkách? Kto by mal niesť pravú zodpovednosť za všetky nehody, ktoré boli spôsobené a v ktorých sa skloňuje firma Eurovia?

Predpokladám, že v Nemecku, Rakúsku alebo inde na západe by firma, ktorá má zvýšenú pracovnú úrazovosť a nehody, nepričuchla k žiadnej zákazke!

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Van der Bellen nevyhral, to len populizmus porazil sám seba

Miloš Zeman sa tešil predčasne. Ukazuje sa, že víťazstvá radikálov či populistov nie sú ani v dnešnej dobe samozrejmosťou.

SVET

Van der Bellen bude prezidentom, Hofer priznal porážku

Je nereálne, aby nepriaznivý stav zvrátil.

KOMENTÁRE

Rakúska úľava pre demokratov, varovanie pre populistov

Väčšinu politikov a ich tímov musel nad výsledkami obliať studený pot.


Už ste čítali?