reklama

Obava z volieb!

Iste ste všetci postrehli mobilizačnú kampaň, aby každý šiel voliť. Nebudem písať koho bude občan voliť, s ktorým som sa osobne vonku v uliciach Bratislavy stretol. Noviny sú tiež plné jedného človeka. Každý chce zmenu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Áno, chcem zmenu! Vláda jednej strany bude návrat k autokratizmu! Viete čo to je? Viete čo hrozí na Slovensku? Lukašeno a Putin budú pre tak malá štát akým je Slovensko slabý odvar. Čoho sme svedkami?! Faloš, krutosť, letáky a ohováranie. Človek sa chváli svojím úspechom, že ho pozná každý! Áno pozná ho každý ako človeka, ktorý svojou stranou a jeho učiteľom Mečiarom, mal sedieť pred nezávislým súdným tribunálom za VLASTIZRADU! Sme svedkami všetkého možné, čo ovplyvňuje nás všetkých. Sme svedkami zaujímavého úkazu, kedy 8.marec trvá 19 dní... Každý si urobte obraz, sú aj videá z prenosov a rozhovory s ľuďmi, ktorých by som okamžite zbavil možnosti voliť, nie pre ich vek, ale preto lebo ani nevedia skutočnú pravdu. Žijú mimo reality. Ale vrátim sa na začiatok. Ľudia majú obavy, že aj tak vyhrá ten pán.. Otvorene povedia, že človek, ktorý je schopný takej faloše je možno schopný aj iných vecí..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môj názor je jasný.. Ak tak silná mobilizačná kampaň, ktorá smeruje k zmene, voliči dokonca návštívia ich rodnú domovinu, aby odvolili so slovami, "aby sme sa tu mali konečne lepšie a preto ich povinnosť našepkáva, musím prísť a nenechám tých ľudí, čo chcú konečne zmenu v trabloch...", ľudí čo tu ostali a musia znášať to utrpenie sociálnych istôt, musíme im pomôcť.. Akonáhle to dopadne zle, začínam sa veľmi obávať, ale veľmi, či sú voľby vporiadku a či tu ostala nejaká tá demokracia... Pretože verejnosť v uliciach vrátane mňa začína pochybovať.

Radovan Bajer

Radovan Bajer

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má rád Bratislavu. Mám rád industriálne pamiatky a všetko čo sa týka priemyslu. Som Ružinovčan, mám rád prírodu a ľudí. Rád im pomáham a chcem pomáhať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu