reklama

Pán Primátor, každá latka má len určitú nosnosť a následne sa láme!

Spomínate si na kauzu predaja pozemkov na ulici Komárnická a Smolnícka? Písal som o tom v tomto blogu, kde som mal vážne podozrenie o tom, akým spôsobom sa predávajú pozemky vo vlastníctve magistrátu: http://bajer.blog.sme.sk/c/352387/Pan-Ftacnik-Vy-sa-radsej-starajte-o-to-co-sa-deje-v-Bratislave.html

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

V súčasnosti vrie na magistráte obrovská kauza okolo pána Krištofa. Pán Krištof ako dobre viete bol človek, ktorý vyberal/nevyberal znalcov pre predaj mestského majetku. Teda aj pozemkov. Dnes sa už nedozvieme za akú babku bol odpredaný developerovi aj pozemok spomínaný vyššie. Jedno je však jasné Vážení obyvatelia Bratislavy. Treba začať nátlakovú akciu voči magistrátu, ktorý nesie priamu zodpovednosť za predaj pozemkov, na ktorých potom vyrastajú aj proti nevôle občanov nové obytné súbory a polyfunkčné objekty.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za aké ceny sa predávajú pozemky? Aké sú skutočné hodnoty pozemkov? Ako sa dozvieme, že pozemok, ktorý bol odpredaný nebol predaný pod cenu známym...

http://bratislava.sme.sk/c/7156430/ftacnik-tresta-kandidata-smeru-musi-odist-z-magistratu.html

Pán primátor, kauza pán Krištofa je len čerešnička na torte fungovania magistrátu hlavného mesta.

Radovan Bajer

Radovan Bajer

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má rád Bratislavu. Mám rád industriálne pamiatky a všetko čo sa týka priemyslu. Som Ružinovčan, mám rád prírodu a ľudí. Rád im pomáham a chcem pomáhať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu