reklama

Ružinovské hody a blížiace sa voľby

Tento článok je ukážkou arogancie, drzosti a toho, čoho je schopný človek spraviť len preto, aby sa mohol prezentovať v tom najkrajšom svetle. Hovorím o hodoch v Ružinove a strany Smer-SD.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Spomínate si na slogan "Zelený Ružinov"? Určite áno. Ja tiež a pravdu povediac, ten neporiadok, čo tu ostal po človeku, ktorý sa s tým sloganom prezentoval je hanbou Ružinova do dnešných dní. No blížia sa voľby a s tým aj pokusy vládnej strany Smer-SD očariť svojou rečou a žetónom do nákupného vozíka plus jabĺčkom hlavne staršiu generáciu ľudí. To, že ich kandidátov by som mohol charakterizovať ako homo sapiens anti chrbtus chrupavkus nie je nikomu z Vás neznáme.

V mesiaci august som telefonicky oslovil Ružinovský športový klub a zároveň aj písomne žiadal o to, či by bolo možné postaviť si "svoj" stánok (NOVA) priamo na ružinovských hodových slávnostiach a ponúknuť okrem občerstvenia ako pozornosti občanom aj rozhovor a vypočuť si ich. Aká bola odpoveď? Nie, pretože hody sú hlavne apolitické a teda človek sa tam príde zabaviť, vypiť burčák, vínko a najesť sa. Troška uvoľnenia a nie, aby ma tam niekto otravoval letákom a prísľubom svojho srdca pre každého z Vás. Pochopil som, že Ružinovský športový klub má pravdu. Keď ísť niekam, tak ísť tam ako inkognito a porozprávať sa s ľudmi v rámci priateľských stretnutí. Všetko by bolo vporiadku keby... keby nebolo nášho drahého Smeru-SD a jeho kandidátov na poslanca a starostu. Pravidlá neporušili, pretože stánok postavili na parkovisku patriacemu hotelu Junior. Nevadí, možno to zaplatili aj za peniaze daňových poplatníkov, je známe, že s peniazmi Bratislavčanov sa šafári a stavajú sa za ne predražené štadióny a zbytočné stavebné prieskumy pilierov dnes už bývalého starého mosta. A to nehovorím o dopravných prostriedkoch známej to finančnej skupiny, ktorá vlastní skoro všetko. Druhá finančná skupina zas spôsobila to, že možno túto zimu budeme kúriť nábytkom a papierom, pretože nebudeme mať teplo a plyn... Ale to je iný príbeh. No vrátim sa k hodom. Porušenie základného princípu hodových slávností je Smeru-SD ukradnuté a tak niekto kandiduje ako človek, ktorý príde inkognito a druhý si rozbalí nástenku so stranníckym aparátom rovnako ako súdruhovia v lokomotívnom depe v Severnej Kórei.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: Nástenka rušňového depa v Sev. Korei)

Pre niekoho možno zapôsobili, ale verím, že pre viacerých to bolo skôr otravné tak ako pre mňa. Niekto si teraz pomyslí, že som mal v úmysle spraviť to isté a Smer-SD išiel na to lišiacky. Súhlasím s tým, no rozdiel je ten, že ja sa pýtam, zisťujem a keď to jednoducho nie je možné, tak to nespravím ako niekto, ktor poruší všetky princípy a zájde až za hranicu normálnosti.

Obrázok blogu
(zdroj: Smer-SD stánok)
Obrázok blogu
(zdroj: Nástenka Smer-SD Ružinov)
Obrázok blogu
(zdroj: Stánok Smer-SD Štrkovec)

Na Ružinov som hrdý pre jeho prvé sídliská, zeleň, ale aj bohatú industriálnu históriu. Robím všetko preto, aby som sa o tú hrdosť podelil s Vami všetkými.

Radovan Bajer

Radovan Bajer

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má rád Bratislavu. Mám rád industriálne pamiatky a všetko čo sa týka priemyslu. Som Ružinovčan, mám rád prírodu a ľudí. Rád im pomáham a chcem pomáhať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu