reklama

MČ Ružinov aneb zo života poslanca 2.

Keby som mohol prirovnať život poslanca k hercovi, asi by som nebol ďaleko. Veď dnes som náhodou prepol na seriál, kde si zahral sám Počiatek. Hanba aj keď to pre niekoho zaujímavé.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo je alebo nie je fér? Na poslednom zastupiteľstve som si nemohol odpustiť poznámku na jedného z poslancov, ktorý tak vehementne obhajoval klub, aký je ústretový voči občanom a pritom zabudol na fakt, že najprv by si mal každý upratať pod vlastným prahom.

Som v komisií. A nie jednej. Ono nie je čo závidieť, naozaj je to zodpovedná a namáhavá práca, je fatk, že nemám žiadny súkromný život. Som predseda tej možno menej zaujímavej, ale dôležitej komisií na ochranu verejného záujmu. Je to zoskupenie všetkých politických strán a NEKA. Mali sme dve sedenia a zápis okamžite riešim so svojou tajomníčkou, ktorá to potom po odsúhlasení kolegami zavesí na internet. Takto to funguje a viem aj na základe spätnej väzby od občanov, že sú spokojný. To som rád, ale nie som rád, keď sa na niečom dohodneme, tak na zastupiteľstve ako keby dohody boli len kúskom toaletného papiera a nič neznamenajú. Ono jeden z poslancov je na toto expert a som z toho veľmi sklamaný. Ale je to politik, tak čo čakať, že?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odvolávali sme. A hneď viacerých členov predstavenstva. Bola to hlavne snaha pána starostu a som rád, že som sa na to spolupodielal. Ono fungovanie VPS-ky a TV Ružinov + Echo bolo katastrofálne. A to netvrdím ja, ale občania a hlavný kontrolór. Ja som vedel, aký je stav VPS-ky, v podstate pri zimnej údržbe robili ľudia čo mohli (zamestnanci), ale viem ako to dopadlo. Že pán kolega poslanec malého klubu obhajoval podnik, že tam majú staré stroje smeruje k tomu, že sadol na lep. Ale ja blbec nie som.

Ako fungovala TVR a Echo? Spomínate na prvé zastupiteľstvo a odvolania Igora Adamca Buocikom? Viac netreba dodať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som na sociálnych sieťach a dosť často komunikujem s občanmi. A viackrát som svedkom, že nevedia ako funguje mesto, miestne časti. Skúsim to objasniť, aby sa zbytočne predchádzalo invektívam. Každý pozemok, voľný pozemok, ktorý nie je zastavaný je vo vlastníctve magistrátu. Nie mestskej časti. Keď je treba niečo spraviť v rámci zelených priestranstiev, bohužiaľ sa to rieši v drvivej väčšine cez magistrát. Mestská časť len obhospodaruje. 

Kauza Hirošima. Vydržalo sa do teraz, tak prosím vydržte ešte chvíľku, neustále bombardujem pána starostu a keď sa niečo deje, tak dám okamžite vedieť. Stretnutia s investorom sú v plnom prúde. Dúfam, že to bude pozitívny výsledok pre Ružinov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno by som sa pochválil kontajnerovou škôlkou, ktorú sme schválili :) Teším sa a moje tvrdenia boli aj v novinách. Problematike kontajnerového bývania sa venujem už hodne dlho.

Územný plán Trnávka, bum, pečiatka, schválené. Ja viem, že nie každému sa dá vyhovieť, no berte do úvahy fakt, že sme zastabilizovali územie a teraz tam nebude halabala výstavba. Protesty občanov sa zapracovali a keby náhodou súd dal za pravdu, tak sa spravia dodatky.

Čo nás čaká? Štrkovec, Cvernovka. Držme si palce.

Radovan Bajer

Radovan Bajer

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má rád Bratislavu. Mám rád industriálne pamiatky a všetko čo sa týka priemyslu. Som Ružinovčan, mám rád prírodu a ľudí. Rád im pomáham a chcem pomáhať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu